.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازیگر نقش امام خمینی(ره) +تصاویر
کارگردان سریال «سال‌های حادثه» با بیان اینکه این سریال مربوط به زندگی حضرت امام(ره) نیست و تنها در یک سکانس امام خمینی را مشاهده می‌کنیم، گفت: این سریال برای پخش در ایام دهه فجر شبکه تهران آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، «سال‌های حادثه» یک مجموعه تلویزیونی است در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای که دارای سه اپیزود است و به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه تهران تولید می‌شود.

 

 

 

اپیزود اول مربوط به حوادث قبل از انقلاب و مبارزات دوستداران امام (ره) و انقلاب تا زمانی پیروزی انقلاب اسلامی و به دنیا آمدن احمد علی است. اپیزود دوم در سال 68 اتفاق می‌افتد که احمد‌علی اکنون 9 ساله شده و از دوستداران امام راحل است و تصمیم می‌گیرد تا نامه‌ای به حضرت امام بنویسد و در آن نامه می‌نویسد که دوست دارد ایشان را ببیند‌. حضرت امام (ره) هم جواب نامه او را می‌دهند و می‌فرمایند که او هم همه فرزندان ایران زمین را دوست دارد و در صورت امکان به جماران بیاید تا همدیگر را ملاقات کنند اما مزاحمت‌های یک مرد ضد انقلاب لحظه دیدار را به تاخیر می‌اندازد تا اینکه احمد علی زمانی به تهران می‌رسد که حضرت امام خمینی دیگر از دنیا رفته‌اند و احمد علی با چشمانی اشکبار در مراسم ارتحال حاضر می‌شود و با حضرت امام (ره) وداع می‌کند‌.

 

 

 

اپیزود سوم مربوط به حوادث سال 91 است‌. سالی که به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است و دوستداران انقلاب و حضرت امام در حال مبارزه با تحریم‌ها هستند. احمد‌علی اکنون دیگر بزرگ و دانشمند هسته‌ای شده است‌. او ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دختر بچه‌ای 4 ساله است. احمد‌علی به عنوان جوانی انقلابی و ایرانی‌ سعی دارد تا با تحریم‌ها و غرب مبارزه کند و بر سر باورهای انقلابی خود حتی تا مرز شهادت هم می‌رود و ...

اپیزود سوم بیشتر در مورد مسائل اجتماعی زمان حال است. ترور دانشمندان هسته‌ای، تحریم‌ها و مبارزه علیه تحریم‌ها و مسائل روز کشور در این اپیزود بیشتر دیده می‌شود‌.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.